Ne-strpnost
Teo Radetić, predstavnik organizatorjev Parade ponosa za stike z javnostjo, v intervjuju za MMC RTV SLO pravi naslednje o oglasnem gradivu, na katerem je upodobljen papež:
»Logotip papeža, ki reže mavrico na trakove, opozarja na dolgo znano javno dejstvo, da je udejstvovanje RKC-ja in njegovih institucij v družbenem prostoru prispevalo k manj strpni družbi. Skozi ustrahovanje, širjenje nestrpnosti in laži je RKC prispeval k zarezam v slovensko družbo in k odrezanosti posameznikov od njihovih pravic. Tako LGBT-skupnost, ženske, socialno ogroženi in drugi trakovi mavrice so bili skozi delovanje RKC-ja odrezani od dostojanstva, ki jim pripada. Tako delovanje, ki ogroža vse državljane, pa si zasluži kritiko.
Sporočilo jasno uperja kritiko zoper institucije RKC-ja in ne njene vernike. Delovanje institucije RKC-ja je pripomoglo k širjenju nestrpnosti in odrezanosti posameznikov od njihovih pravic, zato se nam zdi nepravično do njenih vernikov, da RKC enoglasno oznanja v imenu vseh svojih članov nasprotovanje zakonski zaščiti vseh državljanov. Z ekonomskim oškodovanjem svojih vernikov in moralnim nasprotovanjem pravicam istospolnih oseb, ki jih prav tako zagovarjajo številni kristjani, se je RKC izkazal kot institucija, ki ni legitimna, da bi govorila v imenu teh vernikov in zagovarjala njihovo dobrobit.«
Katoliška Cerkev predvsem oznanja evangelij Jezusa Kristusa ter nauk njegovih apostolov in cerkvenih učiteljev, ki se je potrjeval skozi različne okoliščine v dva tisoč letih. V tem času je propadlo veliko drugih institucij in idej, tudi takih, ki so se deklarativno zelo zavzemali za človekovo dostojanstvo, svobodo in enakopravnost. Dejstvo, da sta katoliški nauk in Cerkev še vedno živa in aktualna, priča o tem, da sta v svojem jedru realistična in zdrava.
Katoličan svoje vere v polnosti ne more živeti brez Cerkve. Katoličan, ki se zaveda svoje grešnosti ter grešnosti svojih bratov in sester v Cerkvi, klerikov in laikov, bo delal na tem, da z molitvijo, udeležbo pri zakramentih, predvsem pri zakramentu sprave in evharistije, ter dobrimi deli spreobrne svoje srce in srce drugih k veri v evangelij Jezusa Kristusa.
Kazanje s prstom na grešnost drugih in njihovo blatenje je največji pokazatelj tega, da nekateri še vedno živijo ne le v srednjem veku, ampak celo pred Kristusom.